Функції та можливості електронного кабінету безробітного та роботодавця на порталі

Пошук роботи – процес кропіткий. Іноді потребуючий значно більшого часу і енергії, ніж бажалося та планувалося. Аби спростити цю задачу та спростити користування послугами служби зайнятості, на нашому офіційному порталі створено особистий кабінет як для роботодавців, так і шукачів роботи, зокрема і безробітних. Вхід у кабінети здійснюється через кваліфікований електронний підпис. Інструкцію з реєстрації кабінету ви можете переглянути тут.

Які можливості відкривають кабінети?

Завдяки електронному кабінету шукача роботи ви зможете:

  • Самостійно створити резюме;
  • Зареєструватись в електронній черзі для відвідування центру зайнятості;
  • Подати онлайн-заяву про надання статусу зареєстрованого безробітного;
  • Шукати роботу в базі вакансій служби зайнятості з можливістю направлення відгуку на них роботодавцю;

Якщо ви є зареєстрованим безробітним, зможете отримати доступ до додаткових функцій кабінету. А саме:

  • Дізнатись про заплановані заходи, які можете або маєте відвідати;
  • Отримати інформацію щодо ваших нарахувань та виплат, а за необхідності оформити відповідну довідку в електронному вигляді;
  • Дізнатися про вакансії, на які були видані направлення;
  • Подати заяву про припинення реєстрації в статусі безробітного;
  • Подати документ до центру зайнятості онлайн;

Переглянути реєстр виданих та поданих до центру зайнятості документів.

Перейти до вмісту