АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про підсумки роботи виконавчого комітету Петрівської селищної ради з розгляду звернень громадян, які надійшли за 2023 рік

Протягом 2023 року виконавчий комітет Петрівської селищної ради працював над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 03 серпня 2023 року № 890-р «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування області протягом першого півріччя 2023 року» та відповідних рішень виконавчого комітету селищної ради.

За 2023 рік до Петрівської селищної ради надійшло 663 звернення громадян. Із загальної кількості звернень поштою надійшло 405 звернень, через органи влади (Кіровоградський обласний контактний центр, в тому числі через урядову «гарячу лінію» та Кіровоградську обласну державну адміністрацію) – 91 звернення. На особистий прийом до селищного голови звернулося 167 громадян (у тому числі на особистий прийом 105 громадян, на особистий виїзний  прийом – 62 громадяни).

Індивідуальних звернень надійшло 640, колективних звернень – 23.

Із числа звернень, які надійшли до селищної ради протягом 2023 року, вирішені позитивно – 469, на 189 звернень дано роз’яснення згідно чинного законодавства, 5 звернень перебувають на розгляді.

Аналізуючи тематику звернень, варто зазначити, що найбільш актуальними залишаються питання: соціального захисту населення (460 звернень, зокрема, про надання матеріальної допомоги мешканцям громади та військовим ЗСУ на лікування та вирішення соціально-побутових потреб; матеріальної допомоги дітям-інвалідам, учасникам бойових дій, пенсіонерам, внутрішньо переміщеним особам, мешканцям територіальної громади); комунального господарства (31 звернення, зокрема, про санітарний стан, благоустрій населених пунктів, прибудинкових територій), житлової політики (27 звернень, зокрема, питання про поліпшення житлових умов);

аграрної політики – 17 питань;

сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 14 питань;

діяльності органів місцевого самоврядування – 10 питань;

праці і заробітної плати – 8 питань;

охорони здоров’я – 7 питань;

економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та

будівництва, підприємництва – 6 питань;

екології та природніх  ресурсів – 5 питань;

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод

громадян, запобігання дискримінації – 4 питання;

транспорту і зв’язку  – 4 питання;

освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власнос-

ті – 3 питання;

культури та культурної спадщини – 2 питання;

діяльності об’єднання громадян, релігії та міжконфесійних відносин – 2 питання;

діяльності місцевих органів виконавчої влади – 1 питання;

діяльності підприємств та установ – 1 питання;

інше – 61 питання.

Слід відмітити, що під особливим контролем залишається розгляд звернень пільгових категорій громадян. За 2023 рік до виконавчого комітету селищної ради надійшло 53 таких звернення, у тому числі від учасників бойових дій – 11, від інвалідів І групи – 3,  від інвалідів ІІ групи – 11, від інвалідів ІІІ групи  – 6, від багатодітних сімей – 9, від одиноких матерів – 2, від дітей – 9, від ветеранів праці – 1, від осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи -1.

До селищної ради звернулося 162 пенсіонери, 8 військовослужбовців, 2 підприємці  та 1 безробітний.

На особливому контролі знаходяться звернення громадян, які надходять з Кіровоградського регіонального контактного центру та урядової «гарячої лінії» Кіровоградської обласної державної адміністрації. За 2023 рік їх надійшло 91, всі вони розглянуті, заявники вчасно інформовані про результати розгляду, надані копії відповіді заявнику в Кіровоградський регіональний контактний центр та відповідні організації.

У Петрівській селищній раді щоквартально проводиться аналіз роботи  із зверненнями громадян та щомісяця подається звіт до відділу звернень Кіровоградської обласної державної адміністрації згідно розпорядження голови Кіровоградської ОДА від 03 серпня 2023 року № 890-р «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування області протягом першого півріччя 2023 року».

02 січня 2023 року було прийняте розпорядження селищного голови № 1-р «Про затвердження графіка особистого прийому громадян Петрівським селищним головою».

26 січня 2023 року на засіданні виконавчого комітету селищної ради було розглянута інформація головного спеціаліста відділу справами  селищної ради, особи, відповідальної за роботу із зверненнями громадян, про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2022 році і стан виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та прийняте рішення «Про виконання Закону України «Про звернення громадян» селищною радою у 2022 році та удосконалення роботи зі зверненнями громадян у 2023 році».

27 квітня 2023 року на засіданні виконавчого комітету було прийняте рішення  «Про підсумки роботи виконавчого комітету селищної ради зі зверненнями громадян у І кварталі 2023 року».

26 жовтня 2023 року на засіданні виконавчого комітету було прийняте рішення «Про підсумки роботи виконавчого комітету селищної ради з розгляду звернень громадян за 9 місяців 2023 року».

Слід зазначити, що всі звернення, які надходять на адресу Петрівської селищної ради, розглядаються керівництвом селищної ради, начальниками та спеціалістами відділів селищної ради, керівниками комунальних підприємств. Викладені факти ретельно перевіряються, виконавці інформують заявників про вирішення порушених у зверненнях питань. При розгляді звернень громадян відповіді надаються з додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду та своєчасним наданням відповідей авторам звернень.

Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва Петрівської селищної ради.

 

 

 

Головний спеціаліст

відділу справами                                                                 Галина ТИЩЕНКО

 

 

 

Перейти до вмісту